Zobacz temat

Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Propolis = kit pszczeli
mareks
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 19.11.2008 16:56
Awatar

Użytkownik
Postów: 748
Data rejestracji: 03.04.08
Płeć: mężczyzna

Gebelsiunio--Ryśku polecam dodatkowo dla Karolka mleczko pszczele oraż suszony pyłek na miodzie spadziowym--roztarte i wymieszane.Pierwsze możeszkupić bo pozyskiwanie jest pracochłonne i trochę z tym zachodu drugie zrobisz sam bez problemu.
Sorry koledzy że nie w temacie.Pozdrawiam.
Do góry  
Lukasz6226
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 07:43
Użytkownik
Postów: 123
Data rejestracji: 22.03.08
Płeć: mężczyzna

jaka ilosc propolisu podajecie na karme? i czy podajecie propolis na karme np. raz tygodniowo czy kuracje kilkudniowa? prosilbym o odp.pozdroSmile
Do góry  
bronek329
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 09:02
Użytkownik
Postów: 521
Data rejestracji: 17.07.08
Płeć: mężczyzna

ostatnio jak przeglądałem sklepy internetowe dla gołębi to zauważyłem środek dla gołebi Propolibis który ma skład propolisu i stosuje się go 10 kropli na 1 litr wody. buteleczka tego propolisu kosztuje 9 zł i zawiera 980 kropli

słabszych się nie boję, a mocniejszych ode mnie nie ma. Grin
Do góry  
bobo1315
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 10:58
Użytkownik
Postów: 2373
Data rejestracji: 24.02.09
Płeć: mężczyzna

Stosuje propolis w sezonie lot. 1-2 razy w tygodniu zalrrzy od potrzeby w okresie po za sezonem lot. 1x na 8-10 dni morzna go dawac do wody i na karme naturalny "antybiotyk" Taniej wychodzi kupic od znajomego pszczelarza kit pzszcz. i i samemu go zrobic [wiekrza ilosc w pod.pieniadzach do tego dodac morzna np zioła ; itp ale nie koniezcnie ] Jest bdb na drogi oddechowe bije wiele zarazów oraz mikroby-grzyby i plesni
ciekawostka - w Afryce na jedna z chorob nie pomagał rozmaite antybiotyki pomogl propolis [ dokladnie nie opizse bo czyt. bardzo dawno i dokładnie nie pamientam ] A dawkowanie-reg.kropel nie jestkoniezcna ja daje plus-minus w zale. od potrzeby tj: mocny albo slabszy roztw.
Edytowane przez bobo1315 dnia 15.03.2009 11:05
Do góry  
zbyszek0368
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 11:19
Użytkownik
Postów: 808
Data rejestracji: 23.02.09
Płeć: mężczyzna

czy wiesz moze cos na temat pylku kwiatowego
Do góry  
bobo1315
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 11:33
Użytkownik
Postów: 2373
Data rejestracji: 24.02.09
Płeć: mężczyzna

PYŁEK KW. EKSTRA SPRAWA MORZESZ GO DODAC NP DO PROPOLISU LUB NAUZCYC POBIERAC Z KARMA - SUPLEMET ZDROWIA TAK OGOLNIE
Do góry  
zbyszek0368
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 11:45
Użytkownik
Postów: 808
Data rejestracji: 23.02.09
Płeć: mężczyzna

jak go kupic i za ile bo nieorjetuję się w cenie
Do góry  
bobo1315
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 11:56
Użytkownik
Postów: 2373
Data rejestracji: 24.02.09
Płeć: mężczyzna

W sklepach ogrodniczo--przczelarskich lub u samego przczelara podobie jak kit przszcz. A cena byla ok 20zl teraz nie wiem [za kg. chyba ? ]
Edytowane przez bobo1315 dnia 15.03.2009 11:58
Do góry  
lukaszzzz0810
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 12:21
Użytkownik
Postów: 129
Data rejestracji: 10.11.07
Płeć: mężczyzna

Ja mam pszczelaża jako sąsiada i u niego kupuje pyłek kwiatowy i sprzedaje mi go 18zł
Do góry  
zbyszek0368
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 15.03.2009 14:44
Użytkownik
Postów: 808
Data rejestracji: 23.02.09
Płeć: mężczyzna

dzieki
Do góry  
tipes12
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 03.04.2009 14:06
Awatar

Administrator
Postów: 2907
Data rejestracji: 15.05.08
Płeć: mężczyzna

szymon190 napisał/a:
Witam koledzy kopiłem u pszczelarza pyłek kwiatowy oraz propolis na spirytusie, proszę was teraz byście mi powiedzieli a jakich proporcjach to podawać i kiedy,dziękuje.
Do góry  
Seba_444
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 04.04.2009 05:58
Użytkownik
Postów: 365
Data rejestracji: 13.03.09
Płeć: mężczyzna

ja słyszałem ze sie podaje w proporcjach 1 łyzeczka od herbaty na litr wodySmilepozdro

Mistrz gołebi młodych 40/7
Mistrz z całosci 10
V-cemistrz w kategori F
Do góry  
chequer
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 04.04.2009 07:25
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 31.03.09

Ok,ok,ok powoli bo glowe mam tak zamacona z ciekawosci i poprosze o pomoc znawcow tematu. Bardzo mnie to zaciekawilo nawet zona podeszla poczytac i tu mam pytanie nie Jedno? Ten kit pszczeli to sa te szesciokatne foremki, w ktore pszczoly skladaja miod? tak mysle ale pewien nie jestem dlatego pytam, pozatym spirytus?? u nas jest w sklepie z alkoholem, ale nie taki przedwojenny 99% po ktorym nie mozna bylo slowa wydusic tylko ten slabszy chyba 80%, ktory kobiety ciezarne obecnie moga pic ( to zart) Poprosze jeszcze raz o to jak to zrobic, bo i golebie i my z moja slubna zaczniemy to stosowac. Koncowe pytanie zeby nie przedobrzyc, do wody czy na karme? i dla ludzi w jakich ilosciach i czestotliwosc?. dzieki i pozdro
Do góry  
dzamber18
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 04.04.2009 15:02
Użytkownik
Postów: 239
Data rejestracji: 29.03.09

To nie jest plaster tylko substancja zbierana z pąków drzew.Pszczoły używają ją do ochrony ula przed grzybami,bakteriami itp. propolis działa także silnie przeciw rzęsistkowi.
Do góry  
chequer
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 08:30
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 31.03.09

Dzamber, dzieki i Tobie i innym. Juz uruchomilem poszukiwania i najciekawsza oferte mam z Irlandii, ale nie ma szans zeby Kwarantanna to przepuscila, musze poszukac na rodzimmym gruncie. Dzieki i Pozdro
Do góry  
RAFAL0414
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 08:54
Awatar

Użytkownik
Postów: 584
Data rejestracji: 04.03.09
Płeć: mężczyzna

chequer propolis to potocznie kit pszczeli one za pomocą tej substancji zatykaja wszelkie dziury w ulu tj. uszczelniają go.najlepszym sposobem na uzyskanie to jak składasz ramki to niedociskać ich do konca tylko zostawić 2-3 milimetry luzu wtedy fajnie zakleją .pozatym mówisz o tych kwarantannach . mam pytanie czy u was w aptekach nie ma natóralnych środków leczniczych. bo propolis się do takich zalicza i mozna go dostać w każdej aptece. powodzenia w poszukiwaniu.
Do góry  
chequer
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 12:50
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 31.03.09

Rafal, sa ale w iekszosci juz przerobione, dzisiaj siedzialem na kompie i sprawdzalem co jest dostepne przy sprzedazy on-line, sa tabletki, sa kremy, sa nawet pasty do zebow a wszystko z tym srodkiem, sprawdzilem aukcje internetowe, no wszystko co mozliwe + apteki on-line. Jutro sprawdze w sklepie z takimi zdrowymi artykulami, moze maja, ale najwieksza szansa sa markety gdzie producenci przynosza swoje produkty i sprzedaja sami. Najwazniejsze ze wiem juz o co chodzi, jak zrobic i jak uzywac?. Dzieki za pomoc. Pozdro
Edytowane przez chequer dnia 05.04.2009 12:54
Do góry  
gebelsiunio
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 05.04.2009 15:41
Użytkownik
Postów: 1078
Data rejestracji: 03.08.08

Do bardzo dobrych produktów pszczelich należy ;pierzga;.Jest to przerobiony przez pszczoły pyłek+miód+wydzielina z gruczołów ślinowych.Jest zmagazynowana i zakonserwowana w komórkach plastra.Ma o wiele większa wartość odżywczą i antybakteryjną od pyłku.Trochę ciężko jest z pozyskaniem pierzgi ze względu na jej umiejscowienie,chodzi o wyjęcie z komórki plastra pszczelego,oraz rozsądne podkradanie tego cennego pszczelego pokarmu dla młodych pszczółek.
Do góry  
Szymek
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 29.04.2009 06:42
Awatar

Użytkownik
Postów: 461
Data rejestracji: 01.08.08
Płeć: mężczyzna

szymon190 napisał/a:
Witam koledzy kiedy podawac Propilis z miodu po locie czy przed lotem? jak to uwas wygląda?.

Planuj swoją prace. Pracuj nad swoim planem...
Do góry  
chequer
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 29.04.2009 08:15
Użytkownik
Postów: 1803
Data rejestracji: 31.03.09

No i Koledzy wybrazcie sobie nasz Dziki Zachod, choc wlasciwie Poludnie. Szukam i szukam i <cenzura>. Na markietach pelno sprzedawcow miodu a propolisu nie uswiadczysz. W sklepach z takimi zdrowymi produktami sa juz w plynie w buteleczkach 125ml po 12-15$, ale kazdy jest zdziwiony jak pytam o propolis w postaci surowej. Poznalem jednego goscia z Jugoslawi, ktory ma pasieke i obiecal mi zalatwic, mowi ze specjalnie porobil szpary zeby je pszczoly zatkaly ale to potrwa bo u nas juz prawie zima i pszczoly pracuja na niskich obrotach. Biorac pod uwage min. 80l wody, ktora daje kazdego dnia ptakom (nawet jak nie wypija to wymieniam na swierza) to te male buteleczki doprowadzilyby mnie do ruiny, no ale moze cos namierze. Pozdro
Do góry  
Przejdź do forum:

Podobne Tematy

Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Witamina B + Propolis Profilaktyka 2 18.11.2015 21:47
propolis Profilaktyka 3 08.02.2015 16:44
Kit Pszczeli 100gr!!!!!!!! Ogłoszenia drobne 6 11.12.2014 17:34
Propolis-Pytanie do Pana Trzaskalika Profilaktyka 35 26.02.2014 19:30
Propolis krople 7% Profilaktyka 21 13.07.2013 12:27





Proszę nie blokuj reklam. Wyśietlane w tym miejscu reklamy nie mają inwazyjnej formy i nie utrudniają Ci poruszania się po stronie. Środki z reklam pozwalają utrzymywać stronę i pomagaja w jej dalszym rozwoju. Dziękuję

Katalog Produktów

AviLiv
Firma Avimedica

Preparaty dla gołębi - Hodowla
Wspomaga pracę wątroby i nerek
Zobacz więcej

Mieszanka mineralno-witaminowa
Firma Irbapol

Preparaty dla gołębi - Hodowla
Mieszanka mineralno-witaminowa
Zobacz więcej

Przeglądaj cały Katalog Produktów


Ostatnio Online

Użytkowników online: 3
Jacek21
Piotr69
1TRG1
Statystyka

Gości online: 15
Łącznie użytkowników: 11,143
Najnowszy użytkownik: jaroslaw stasica
Strona istnieje 3561 dni
Dzisiaj odwiedzono nas: 35552 razy
Dzisiaj zalogowało się 230 użytkowników

Skąd jesteśmy?

99,769,543 unikalne wizyty. Wszystkie prawa zastrzeżone! Stronę wygenerowano w 0.34 sekund.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2016 by Nick Jones.Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.